v 40

Hejsan :)

Denna vecka ska förhoppningsvis vara min sista vecka som gravid, men man går väl över! Men hoppas verkligen de är den sista! :) det är 6 dagar kvar till BF! och gud va man längtar nu, och börjar bli små nervös om hur de kommer att bli :)Men är absolut inte rädd, bara nervös! :) hihi

igår kväll hade jag väldans ont imellan benen, och hon rörde på sig som fan och sparkade så de tröck neråt, så hon fixerade sig säger eller nå! Men hon sparkade som om hon verkligen inte vela vara kvar :p haha..
har även värkar hit och dit igen, hoppas dom blir regelbundna snart så jag får åka in :)
Ska inte tänka på de så mkt så kanske de bara kommer ! :)


Helgen har varit lugn, i fredags gjorde ja ingenting alls. igår på dagen städade vi och dona hemma, sen vid 17.00 kom Daniel och Anna. Jimmies bror och hans tjej och åt tacos med oss, och en timme senare kom Jens med, Jimmies andra bror! Då blev de äppelpaj och massa prat och så! :) Men efter en stund så fick jag vara otrevlig att lägga mig för jag fick ju ont! Men de va trevligt iallafall medans dom va här :)


idag blir det nog bara lungt, ska kanske ta en promenad med musik i örat, Kan ju vara skönt :)
och kanske bara se lite filmer idag, de är ju söndag :)
nu ska ja lägga mig och se på lite tv, hare fint!
puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu