Värkar.

Hejsan :)

Idag har jag då absolut inte gjort ett skit, har typ bara legat i sängen med värkar hit och dit!
jag hade ett tag bara 5-6 min mellan värkarna. men sen avtog dom en stund! Sen kom de tillbaka och sen avtog de!
sen va de samma visa igen och dom va starkare, men dom avtog också efter ett tag! Har varit sådär hela dagen, och är så fortfarande, Vill att de ska vara hela tiden så jag får min bebis! De är nu 9 dagar kvar till BF! Och hoppas verkligen inte att jag behöver gå över tiden! Då kommer jag bli galet less... som jag redan är nu! :p haha.

och i natt blir inte min älskling hemma heller, de hade tydligen brunnit på hans jobb så han ska få åka till borlänge i natt vid 1 för att lasta sin lastbil så han börjar 4 timmar tidigare än vanligt, Han läre vara galet trött i morgon skulle ja tro! Fyfan! Det blir en roolig fredag :) nooot!

min kväll blir nog att bara ligga i sängen, är så trött och seg! och ont i huvudet har jag med! Ska ligga och hoppas att mina värkar kommer som dom ska göra utan att avta!! Vill verkligen ha detta gjort nu känner ja!
Vaknade i natt av att ja hade AS ont och + i ryggen gjorde de svin ont!
Ringde förlossningen idag och hon sa att de lät som om att de va på gång, men att de ändå kunde dröja! Men får hoppas på att de inte dröjer att för länge! :)


Ne nu ska ja kika vidare här på datorn och sen kanske dra på en film :)
hare bra!
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: bea

MYSPYS !! äntligen händer de nått. Du måste ju höra av dig när de är klart !! :) Kram

2011-10-06 @ 19:28:32
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/
Postat av: Carro

Sådär gick jag runt och hade i 2 veckor. Inte roligt... Man blir så begränsad och kan inte lämna hemmet typ, ifall de skulle sätta igång på riktigt. Och varje gång man får klocka värkarna och dom ligger runt 4-5min tätt så tror man att de är på gång, men neeejdå... de avtar ändå.

Men snart så sätter det igång på riktigt ska du se :)

Lycka till när de väl händer :D

2011-10-06 @ 20:22:50
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu