:)

Hejsan!
Jag och Nora kom nyss hem från Sundsvall, har varit hos syster!
kom dit i måndags och det har varit jätte trevligt :) Nora verkar tycka om att åka tåg, hon vill sitta och titta ut hon :D
har även fått träffat Åsas och Markus lilla Mille , hur söt som helst är han : )
Sen igår va vi ute och gick några stycken, Jag med Nora, Bea med Elias . Åsa och markus med Mille , Majja med Hugo och sen Sandra och Jenny med hundarna! Det va mycket trevligt måste ja säga :)

Nora har även blivigt väldigt duktig på att sova på nätterna , senaste dagarna har hon vajnar runt 5 första gången och vill ha mat, sen somnar hon om igen! Vilket är super skönt :) hihi
Och hon har börjat med Banangröt och potats&majs pure och det tycker hon jätte mycket om! :)
Mammas stora tjej blir 4 månader nu om 6 dagar! :) hihi <3

Nu ikväll blir det bara lungt framför tvn och mys med älsklingarna!
Syster Emma och hennes pojkvänn Emil kommer också i morgon , ska bli kul :) länge sen dom va här nu!
Nej nu ska jag lägga mig framför tvn innan maten! :)
hare bra! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu