Nora <3

You came to me
... Because I would love you
more than any other
... Because I might be with you
and every step you take
the path that is your life
You fill my heart with love and gratitude
... For letting me be your original
You fill my heart with pride and joy
... Because you're just who you are
And I hope you know
that to me, you can always turn
... To find answers to your toughest questions
... For comfort in your most difficult moments
... To get the heat when you freeze
I love you
boundless ...
Unreservedly ...
Now and forever


Du kom till mig
…för att jag skulle få älska dig
mer än någon annan
…för att jag skulle få följa dig
och varje steg du tar
på den väg som är ditt liv
Du fyller mitt hjärta med kärlek och tacksamhet
…för att jag får vara ditt ursprung
Du fyller mitt hjärta med stolthet och glädje
…för att du är just den du är
Och jag hoppas att du vet
att till mig kan du alltid vända dig
…för att få svar på dina svåraste frågor
…för att få tröst i dina svåraste stunder
…för att få värme när du fryser
Jag älskar dig
…gränslöst
…förbehållslöst
Nu och för evigt

Kommentarer
Postat av: Johanna :D

Världens sötaste! :)<3

2012-02-29 @ 21:40:41
URL: http://styrmaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu