:)

Hejsan!

Vill börja med att säga grattis till Åsa och Markus som fick sin lilla Mille igår kväll, super söt :)
Och sen va de ju ett bra tag sen jag skrev igen , jag som alltid säger att jag ska skärpa mig med de och så blir de massa annat istället men ska göra ett sista försök nu och funkar de inte så tar jag nog bort den :)

Nora blir snart 3 månader, den 15de, går så himlans fort tycker ja! :) 
hon är så glad och snäll jämt, förutom på kvällarna då hon är kvälls grinig :p men de får ma ta :)
och hon är väldigt starkt, vill sällan ligga ner, vill hela tiden sitta upp, min lilla fis :) <3

jag har även gått ner alla kilon efter förlossningen och lite till, Väger du 58 kilo, vägde 63 på inskrivningen hos barnmorskan så de tycker ja är himla bra :)


Och den 2 jan va de 2 år för mig och jimmie med, mysigt :) de har också gått väldigt fort!
tycker allt går fort nu förtiden, blandar i hop dagarna nu förtiden , är de tisdag så kan jag tro att de är torsdag :p haha!

nu sitter jag och väntar på kaka som jimmie har bakat, ska bli gott :)

I morgon kommer Linda hit också, ska bli trevligt med lite sällskap med massa mys och prat :)

Nej nu ska ja mysa lite med Nora, ska snart försöka få henne att sova :)
hare bra!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjäna pengar på din blogg helt gratis på bara några timmar/dagar, jag tjänar ungefär mellan 500-2000 kr i veckan på min blogg beroende på hur mycket klick de blir..

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och klicka på länken :D



www.jojjojohansson.blogg.se

2012-01-10 @ 09:33:56
URL: http://jojjojohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

hej!



jag är också medlem i den gruppen på fb men missade hela den diskussionen... Men det låter som en riktigt pantad brud som uttrycker sig så. Hur har någon ens mage att påstå att man inte älskar sitt barn?

Jag tycker hursomhelst inte att det är ngt fel om du jobbar på helger, det kan nog va trevligt med lite omväxling för dig + din sambo är ju hemma och tar hand om er dotter =)

2012-01-11 @ 00:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu