Magsjuka!

Hej!
I tisdags åkte jag och amanda till iggesund med barnen och va där tills på torsdag, Åkte hem vid halv 7 på morgonen för mamma och jenny hade fått magsjuka under natten + att Nora spydde 1 gång under natten med! så vi åkte hem tidigt, direkt när ja kom hem så märkte ja att ja vart skit kass i magen, fick springa på toa 10000 gånger och de va så jobbigt! Låg hela dagen och mådde illa, värsta som finns är fan att ha magsjuka! Tror iallafall Nora klarade sig bra iallafall, hon spydde inge mer efter den natten , tur va ju de :)

Gick och la mig direkt när Nora somnade vid 19.30 och sov till 8 ungefär! Hon vaknade första gången vid 05.30 sen somnade om till 8 så de va skönt :) Har varit mycket bättre på dagen idag, nu efter vi har ätit så känner jag mig konstig i magen igen , hoppas verkligen inte de kommer igen för jag orkar inte med de!! :/

Idag har jag bara tagit det lungt, legat typ hela dagen! Har ingen ork till nått annat, Jimmie va hemma från jobbet för att ta hand om Nora! :)
och ikväll blir det också bara lungt så jag blir riktigt frisk!!! :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu