Öppna förskolan!

Hej!


Igår va jag och Nora på öppna förskolan med Marie och Leo uppe på Andersberg, Och det va trevligt :)
Var på öppna idag också med Amanda och Nova, fast nere vid stan och jag tyckte de va bättre där, Va mycket folk där och det va väldigt trevligt,Nora hade iallafall kul, Satt och skratta och hade sig, jätte roligt att se :)

Sen när vi kom hem så fortsatte vi att leka en stund, sen somnade hon och sov nån timme :)
sen åt vi och lekte igen , så har lekt och haft oss hela dagen! så nu sover hon, min lilla älskling va jätte trött :)
Hon har även provat att hoppa lite i hoppgungan, och det tyckte hon va super kul, satt där och flinade hela tiden! Go gumman <3


I morgon blir det föräldrargrupp på BVC, kommer nog bli trevligt det med!
Känns som om man har gjort nått hela veckan nu, :) roligt än att bara sitta hemma :) 
roligt nu när man har fått vänner som också har barn och Nora tycker det är jätte kul att träffa andra barn :)

Nu sitter jag bara här och väntar på att mitt favorit program ska börja, Grays anatomy :) <3
Tills dess så ska jag nog kramas lite med min älskling och ha lite tid med han nu när Nora somnade så pass tidigt , hihi :)
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

hej sugen på en design? är den gratis?

maila mig.... håller p åatt göra mig en ny blogg så därför lämnar jag den fri....

2012-05-05 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu