Tvätt/städ dag!

Hejsan
Idag har jag tvättat och städat nästan hela dagen, Började före 10 i morse och va inte ens klar vid halv 3, då tog krafterna slut så jag får fortsätta i morgon! för nu ska basillerna städas bort och de ska bli rent och fint :)

Sen har jag myst med Nora resten av dagen, Hon har legat och ålat på golvet, säger väl bara swich så kryper hon!
Så kul att se alla nya saker hon försöker med! :D haha!
och nu sover båda mina älsklingar, jimmie åkte ju på magsjuka han med så han va uppe hela natten och mådde jätte illa så han har varit så trött hela dagen, men nu sover dom båda! :)
och jag sitter och väntar på att melodifestivalen ska börja :) så får se de i min ensamhet, men de kan vara skönt de med, får väcka frasse och mysa med han :)


Ne nu ska ja fixa nå gott att äta innan melodifestivalen börjar, Hoppas Loreen eller Top cats går vidare!! :)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu